کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

mio

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۲ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
روح اله آذری

نظرات  (۶)

وبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیهوبت عالیه(1)
سلام وبتون عالیه.......من خیلی دوست دارم ماجرای سریال پسران برتز از گل رو بفهمم و 8قسمتی که گذاشته بودید خوندم اگه میشه بقیشو هم بذارید.


20تا نظر میذارم که چون گفته بودید با نظرات زیاد ادامه این سریال قرار میگیره.
عید تون مبارک(2)
**************وب بی نظیری داری****************
ممنون میشوم به وبلاگ من بیایند و با نظراتتون درباره ی وبم منو خوش حال کنید
من تو وبلاگ ریاضیم لینکتون کردم هر وقت وب کره ای ساختم بازم لینکتون می کنم
اینم آدرسش
http://12riazi13.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی