کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۸۹ ثبت شده است

 

خبرگزاری فارس: کماندار دختر کره‌جنوبی، قهرمان تیراندازی با کمان اولین دوره المپیک نوجوانان در سنگاپور شد.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، در ادامه رقابت‌های اولین دوره المپیک نوجوانان در سنگاپور، مسابقات تیراندازی با کمان با قهرمانی کمانداری از کره‌جنوبی به پایان رسید.

در این رشته که یاسمن شیریان از ایران نیز در آن حضور داشت و در مرحله مقدماتی با شکست 6 بر 2 از حریف آلمانی از دور رقابت‌ها حذف شد. جی کواک، کماندار کره‌جنوبی در فینال مقابل یاتینگ تان از تایوان به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
در دیدار رده‌بندی نیز تاتیانا سینا از روسیه با غلبه بر ماریانا آویتیا از مکزیک به مدال برنز المپیک رسید.
اولین دوره المپیک نوجوانان در سنگاپور تا 4 شهریور ادامه خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۸۹ ، ۱۳:۴۷
روح اله آذری

توزیع کننده انحصاری محصولات اپل در کره جنوبی از هفته

جاری دریافت پیش ‌سفارش برای آیفون 4 را آغاز می‌کند.               

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت KT Corporation اعلام کرده فروشگاه‌های سنتی و آنلاین این شرکت آماده دریافت سفارش برای این تلفن هوشمند محبوب خواهند بود.

اپل از زمان عرضه آیفون در کره جنوبی که 9 ماه قبل آغاز شد، بیش از 850 هزار دستگاه از آن را به فروش رسانده است.

رقبای بومی مانند سامسونگ الکترونیکس و ال جی الکترونیکس به شدت در تلاشند تا تلفن‌های هوشمند جدیدی مانند Galaxy S و سری‌های Optimus معرفی کنند.

بازار تلفن همراه کره جنوبی یکی از از اشباع‌شده‌ترین و رقابتی‌ترین بازارهای جهان است که در آن از جمعیت 49 میلیون نفری، 45 میلیون نفر دارنده تلفن همراه هستند اما تلفن‌های هوشمند سهم نسبتا کمی دارند که توان رشد بالا را برای آن‌ها مطرح می‌ کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۰۶
روح اله آذری

کره‌جنوبی در حال بازنگری در قوانین و روش‌های اجرایی خود است تا ارتباط بین شرکت‌های کره‌ای با بانک‌های خاورمیانه از بابت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران آسیب نبیند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی گزارش داد که این کشور در تلاش است تا تحریم‌های غرب علیه ایران آسیبی به روابط اقتصادی این کشور شرق آسیا با ایران نزند.

بر این اساس وزارت اقتصاد کره‌جنوبی در تلاش است تا زمینه ارتباط مالی غیرمستقیم شرکت‌های این کشور با بانک‌های خاورمیانه را فراهم کند.

با فراهم شدن این ارتباط مالی تاثیر تحریم‌ها بر روابط اقتصادی ایران با کره‌جنوبی به حداقل خواهد رسید.

ایران بزرگترین شریک تجاری کره‌جنوبی در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

پیشتر سفیر ایران در کره‌جنوبی نیز به شرکت‌های کره‌ای توصیه کرده بود که در تحریم ایران شرکت نکنند.

محمدرضا بختیاری در گفت‌وگو با روزنامه جونگ آنگ ایلبو چاپ کره‌جنوبی هشدار داده بود که شرکت کره‌جنوبی در تحریم علیه ایران می‌تواند به ضرر روابط اقتصادی میان دو کشور تمام شده و در این بین شرکت‌های کره‌ای بیشتر متضرر خواهند شد.

حجم روابط تجاری میان ایران و کره‌جنوبی در سال گذشته به 10 میلیارد دلار رسید که از این میزان ارزش پروژه‌های ساختمانی کره در ایران به هفت میلیارد دلار می‌رسد.

در پنج ماه نخست سال جاری میلادی نیز حجم روابط تجاری دو کشور به شش میلیارد دلار رسیده است.

سفیر ایران در کره‌جنوبی همچنین عنوان کرده بود که هرگونه تحریم علیه ایران ممکن است فقط یک شرکت بزرگ کره‌ای را دچار ضرر کند، اما در عین حال بیش از دو هزار شرکت کوچک و متوسط این کشور نیز از این بابت لطمه خواهند خورد.

تاریخ نشر خبر : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۹

منبع : خبرگذاری یونهاپ کره جنوبی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۵۷
روح اله آذری
این وب سایت در نظر دارد تعداد محدودی نویسنده ساده ، نیمه ماهر و ماهر(مدیر) دز رمینه موضوعات : عکس بازیگران و خواننده ها،دانلود موزیک،دانلود ویدئو،آموزش زبان انگلیسی و کره ای، طراحی قالب ، لیگ و فوتبال کره جنوبی و... که تمام این موارد باید در چهارچوب کره جنوبی باشد... به کار گیرد

http://www.football-wallpapers.com/wallpapers2/south_korea_1_1280x1024.jpg

علاقمندان به همکاری با این سایت در قسمت نظرات درخواست خود را ارسال و ایمیل خود و سوابق کاری(در صورت ماهر بودن) خود را درج کنند

علاقمندان به همکاری در زمینه های فوق و هر زمینه ای که مربوط به کره جنوبی شود میتوانند درخواست خود را به پست الکترونیکی korea.span@yahoo.com ارسال کنند.

شما میتوانید هرگونه سوال ، پیشنهاد و انتقاد خود را به ادرس korea.span@yahoo.com ارسال کنید.


۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۸۹ ، ۱۳:۱۹
روح اله آذری
رزمایش مشترک پیامی قوی برای پیونگ یانگ داشت
کره جنوبی در پایان رزمایش دریایی چهارروزه خود با آمریکا، این اقدام را حاوی پیامی واضح و قوی برای همسایه شمالی خود دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مقامهای کره جنوبی معتقدند که رزمایش مشترک این کشور با نیروهای آمریکایی در شبه جزیره کره، هشداری کافی برای پیونگ یانگ برای جلوگیری از حمله مجدد به ناوهای این کشور داشته است.

ارتش کره جنوبی روز چهارشنبه و در پایان این رزمایش اعلام کرد که برگزاری موفقیت آمیز آن، حامل پیامی واضح و قوی برای بازداشتن پیونگ یانگ از اقدام نظامی علیه سئول، با گذشت 4 ماه از ماجرای غرق شدن کشتی این کشور داشته است.
 
تحلیلگران اعلام موفقیت آمیز بودن این رزمایش از سوی اجرا کنندگان آن را زود ارزیابی کرده و بر این باورند که اعلام این مطلب در مورد کره شمالی غیرقابل پیش بینی، کاری عجولانه است.
 
در همین حال کره شمالی بار دیگر با محکوم کردن اقدامات نظامی آمریکا در منطقه از این کشور خواست به سیاست خصمانه خود علیه پیونگ یانگ خاتمه دهد.
 
از سوی دیگر مقامهای نظامی کره جنوبی از آرام بودن اوضاع در شبه جزیره کره با وجود تهدیدهای پیونگ یانگ خبر می دهند.  رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در همین رابطه گفته است: در طول یک هفته اخیر هیچ اقدام مشکوک نظامی از سوی همسایه شمالی مشاهده نشده است.

منبع : خبرگذاری مهر

تاریخ نشر خبر : پنجشنبه ۷/۵/۱۳۸۹

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۴۸
روح اله آذری

رزمایش نظامی گسترده آمریکا و کره جنوبی که با هدف مقابله با کره شمالی انجام شد...


رزمایش نظامی گسترده آمریکا و کره جنوبی که با هدف مقابله با کره شمالی انجام شد بدون رخداد خاصی امروز (چهارشنبه) به رغم تهدیدهای پیونگ یانگ مبنی بر اقدامات تلافی جویانه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آمریکا و کره جنوبی که کره شمالی را به حمله کشنده اژدری به کشتی چئونان کره جنوبی متهم می‌کنند، اعلام کردند که مانور دریایی و هوایی چهار روزه خود را برای ارسال یک پیام مشخص مبنی بر اینکه هر گونه اقدام تحریک آمیز در آینده تحمل نخواهد شد، انجام دادند.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه،‌ حدود 20 ناو جنگی شامل ناو 97 هزار تنی هواپیمابر جورج واشنگتن، 200 هواپیمای جنگنده شامل 4 جنگنده استیلث F22 و هشت هزار پرسنل نظامی در بزرگترین رزمایش مشترک دو کشور در سال‌های اخیر حضور داشتند.

یک مقام ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اظهار کرد:‌ ما این رزمایش را با همکاری یکدیگر به خوبی انجام دادیم و ارتش کره جنوبی این اعتماد را به وجود آورد که می توان در برابر هرگونه تجاوز کره شمالی در هر زمان با توجه به اتحادش با آمریکا به خوبی مقابله کند.

وی به خبرنگاران در یک کنفرانس خبری گفت: این رزمایش که امروز به پایان رسید یک نمایش خیره کننده قدرت به کره شمالی بود.

کره شمالی شدیدا اتهامات دست داشتن در غرق شدن کشتی کره جنوبی در ماه مارس را تکذیب کرده و تهدید کرده بود که علیه رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی که آن را مقدمه‌ای برای حمله نامیده بود اقدام تلافی جویانه هسته‌ای انجام خواهد داد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد که هیچ گونه اقدام نظامی غیرمعمول در طول مرز دو کشور از روز یکشنبه تاکنون دیده نشده است.

اما دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که مرکز امنیتی سایبر ملی این کشور گزارش‌های اطلاعاتی مبنی بر یک حمله سایبری احتمالی از سوی کره شمالی دریافت کرده است.

یک سخنگوی ریاست جمهوری کره جنوبی گفت: یک تیم از نهاد ریاست جمهوری با همکاری این مرکز علیه هک شدن به حالت آماده باش درآمده است.

رئیس سازمان جاسوسی سازمان کره جنوبی، کره شمالی را در حملات سایبری از سرورهای مستقر در چین که برای مدت کوتاهی وب سایت‌های دولتی و تجاری آمریکا و کره جنوبی را در ژوئیه سال گذشته فلج کردند، مقصر اعلام کرد.

رزمایش مشترک واشنگتن و سئول که امروز در دریای ژاپن (دریای شرقی ) به پایان رسید روی دفاع در برابر زیر دریایی های دفاعی تمرکز داشت.

وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرده است که حدود 9 رزمایش مشترک دیگر اواخر امسال برگزار خواهد شد.

منبع :  خبرگذاری ایسنا

تاریخ نشر خبر : چهارشنبه ۶/۵/۱۳۸۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۴۱
روح اله آذری

رشد اقتصادی کره جنوبی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به 7.2 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی کره جنوبی اعلام کرد که اقتصاد این کشور طی سه ماه دوم سال 2010 در مقایسه با سه ماهه اول 1.5 درصد رشد داشته است حال آنکه این رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7.2 درصد بوده است.

در همین حال بانک مرکزی کره جنوبی عنوان کرد که رشد اقتصادی این کشور برای کل نیمه اول امسال برابر با 7.6 درصد(در مقایسه با نیمه اول سال 2009) بوده است.

آمارهای منتشره نشان می‌دهند که در سه ماهه دوم سال 2010 صادرات کره جنوبی رشد 7.1 درصدی داشته است و این رشد در سه ماهه اول امسال معادل 3.7 درصد بود.

گفته شده که چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا یکی از کشورهایی است که پس از بحران اقتصادی در جهان به سرعت در حال بهبود است و دلیل اصلی آن صادرات خوب و مصرف داخلی بالا عنوان شده است.

بانک مرکزی کره جنوبی همچنین رشد اقتصادی کره را برای کل سال جاری میلادی برابر با 5.9 درصد پیش‌بینی کرده است.

منبع : خبرگذاری ایسنا

تاریخ نشر خبر : سه شنبه ۵/۵/۱۳۸۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۳۳
روح اله آذری

خبرگزاری فارس: تیم ملی هندبال جوانان کره‌جنوبی در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد از سد ژاپن عبور کند.


به گزارش باشگاه خبری فارس "توانا "، چهارمین روز مسابقات هندبال جوانان آسیا عصر امروز در تهران پیگیری شد که طی آن تیم‌های قطر و سوریه به مصاف هم رفتند؛ در پایان این دیدار دو تیم به تساوی 28 بر 28 رضایت دادند.
در دیگر دیدار امروز تیم‌های ملی کره‌جنوبی و ژاپن برابر هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم کره‌جنوبی موفق شد با نتیجه 29 بر 26 حریف خود را شکست دهد تا دومین پیروزی خود را در این دوره از مسابقات جشن بگیرد.
در ادامه این رقابت‌ها عصر فردا ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار خود برابر بحرین قرار خواهند گرفت.
3 تیم برتر این دوره از پیکارها به رقابت‌های جهانی یونان راه پیدا خواهند کرد؛ مسابقات جهانی مردادماه 1390 برگزار می‌شود.
گروه‌بندی مسابقات آسیایی به این شرح است:
گروه A : ایران، امارات، بحرین
گروهB: قطر، ژاپن، کره جنوبی، سوریه

منبع : خبرگذاری فارس

تاریخ نشر خبر : دوشنبه ۴/۵/۱۳۸۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۲۶
روح اله آذری
تهران - تیم هندبال جوانان کره جنوبی با کسب دومین پیروزی خود در برابر ژاپن در صدر گروه دوم مسابقات هندبال جوانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، تیم‌های کره جنوبی و ژاپن عصر امروز در چهارمین روز از دوازدهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم کره جنوبی درشرایطی این دیدار را با نتیجه ‪ ۲۹‬بر ‪ ۲۶‬به سود خود به پایان برد که در نیمه نخست نیز بر حریف خود (با نتیجه ‪ ۱۵‬بر ‪ (۱۲‬برتری داشت.

در نخستین بازی این روز تیم هندبال جوانان قطر مقابل تیم هندبال سوریه تن به تساوی ‪ ۲۸‬بر ‪ ۲۸‬داد تا کره جنوبی به تنهایی در صدرجدول گروه دوم قرار بگیرد.

ژاپنی‌ها که در بازی سوم خود روز چهارشنبه در برابر سوریه قرار خواهند گرفت با قبول دومین شکست پیاپی، امید خود برای صعود به دور دوم را از دست دادند.

فردا سه شنبه یک دیدار از گروه نخست میان تیم‌های جوانان ایران و بحرین برگزار می‌شود تا با مشخص شدن دو تیم صعودکننده به دور دوم تکلیف این گروه مشخص شود.

با توجه به پیروزی پر گل جوانان کشورمان مقابل امارات متحده عربی در نخستین دیدار و باخت بحرینی‌ها مقابل این تیم، صعود ملی پوشان کشورمان به عنوان تیم نخست گروه اول به دور بعدی دور از انتظار نیست.

چهارشنبه هفته جاری، چهار تیم برتر دوازدهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا مشخص می‌شوند، این رقابت‌ها از یکم تا دهم مرداد ماه سال جاری در تالار هندبال تهران برگزار می‌شود.

سه تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را کسب می‌کنند.

منبع : خبرگذاری ایرنا

تاریخ نشر خبر : ۴/۵/۱۳۸۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۸۹ ، ۱۶:۳۶
روح اله آذری

خبرگزاری فارس: تیم هندبال جوانان کره جنوبی در نخستین دیدار خود در رقابت های آسیایی موفق شد تیم سوریه را شکست دهد.

 

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، تیم های ملی هندبال جوانان کره جنوبی و سوریه دومین دیدار روز دوم رقابت های آسیایی را برگزار کردند؛ در این دیدار که از ساعت 19 روز گذشته در تالار هندبال تهران برگزار شد ملی پوشان هندبال کره جنوبی در دیداری برتر موفق شدند با نتیجه 39 بر 21 برابر حریف خود به برتری دست پیدا کنند.
3 تیم برتر این دوره از پیکارها به رقابت‌های جهانی یونان راه پیدا خواهند کرد؛ مسابقات جهانی مردادماه 1390 برگزار می‌شود.
گروه‌بندی مسابقات آسیایی به این شرح است:
گروه A : ایران، امارات، بحرین
گروهB: قطر، ژاپن، کره جنوبی، سوریه

منبع : خبرگذاری فارس

تاریخ نشر : یکشنبه ۳/۵/۱۳۸۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۸۹ ، ۱۶:۳۱
روح اله آذری