کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

۶ مطلب در مهر ۱۳۸۹ ثبت شده است

http://u.goal.com/107000/107094_hp.jpg

 اگرچه تیم سئونگنام کره جنوبی با شکست نزدیک 4 بر 3 در بازی رفت از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، برای بازی برگشت در خانه ترس کمتری از رقیب عرب خود داشت اما دیدار با الشباب را با احتیاط آغاز کرد و رفته رفته با فشار تماشاگران خود و اعتماد به نفس بازیکنانش در یک سوم میانی و یک سوم دفاعی تیم عربستان حاضر شد که نتیجه آن گل دقیقه 31 توسط "چو" بود.


به گزارش ایسنا ،الشباب عربستان با وجود شکست یک بر صفر، با شیوه احتیاط آمیز نیمه دوم را آغاز کرد و تا دقیقه 75 با این شیوه بازی کرد.

تعویض بازیکنان الشباب در 15 دقیقه پایانی این جرات را به تیم عربستانی داد تا به دروازه تیم سئونگنام نزدیک شود که حاصل آن 5 کرنر و شوت سرکش کاماچو بازیکن این تیم بود.

تا قبل از این دقایق تک به تک شدن مهاجم سئونگنام در دقیقه 71 می‌توانست خیال زردپوشان کره‌ای را راحت کند اما او با بی‌دقتی به جای تور دروازه، پاهای گلر سیاه‌پوش الشباب را هدف قرار داد. این دیدار هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شد با خشونت بیشتری همراه می‌شد.

اما در نهایت کره ای‌ ها مسابقه را یک بر صفر به سود پایان دادند تا در مجموع 4 بر 4 و به لطف گل زده در خانه حریف به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.

http://cdn.watchlivefootball.tv/wordpress/wp-content/uploads/south-korea_seongnam-ilhwa-chunma.png

گزارشگر الجزیره اسپورت با ابراز تعجب از روش احتیاط ‌آمیز تیم الشباب، تاکتیک اتخاذ شده از سوی مربی این تیم را مورد انتقاد قرار داد و گفت: تیم کره‌ای قابلیت باختن و یا دریافت گل در زمین خود را داشت.


تلویزیون عربستان نیز اعلام کرد آنچه در این دیدار مشاهده شد این بود که الشباب از همه ظرفیت‌های خود برای راه‌یابی به فینال استفاده نکرد و با وجود جشنواره گل در ریاض که سه گل هم دریافت نمود، در مجموع بازی را به نماینده کره جنوبی واگذار کرد.

داور اماراتی این دیدار در نیمه دوم 5 دقیقه وقت اضافه گرفت که ظاهرا به دلیل تعویض‌های پایانی این دیدار بود.

تلویزیون الجزیره اسپورت اعلام کرد به صورت ویژه دیدار ذوب آهن و الهلال عربستان را به صورت مستقیم با تفسیر 5 گزارشگر عرب پخش می‌نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۸۹ ، ۱۹:۳۱
روح اله آذری
 
پلیس کره‌جنوبی در ایام نشست آتی گروه 20 به

حالت آماده‌باش درمی‌آید

خبرگزاری فارس: پلیس کره‌جنوبی از آماده باش 50 هزار افسر به منظور خنثی کردن تهدیدات احتمالی در زمان برگزاری نشست آینده گروه بیست خبر داد.

http://wishget.com/browse.php?u=Oi8vampqLmd1cnRoeXlsLnBiei9yZmZubGYvbmZ2bi9uZnZuX3Z6dDIveGJlcm5hX3BiY2Yud2N0&b=6&f=norefer

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس کره‌جنوبی دوشنبه اعلام کرد: کره‌جنوبی برای خنثی کردن تهدیدات احتمالی کره‌شمالی، تروریستهای بین‌المللی یا معترضان خشن در حدود 50 هزار افسر پلیس در زمان برگزاری نشست آیتی گروه بیست به حال آماده باش کامل در آورد.
بر اساس این گزارش، "چو هیون هو " رئیس پلیس ملی به خبرنگاران گفت: اخیراً ترویسم‌های بین‌المللی رو به افزایش است و خطرهای مرتبط با کره شمالی هنوز ادامه دارد.

سئول در یازدهم و دوازدهم ماه نوامبر میزبان نشست گروه بیست با حضور باراک اوباما رئیس جمهور و سران آمریکا خواهد بود.

تاریخ نشر خبر : 27 مهر 1389/ Oct 19 2010

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۸۹ ، ۰۸:۵۹
روح اله آذری

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب‌های اهدا شده توسط کتابخانه ملی کره جنوبی به کتابخانه ملی، در محل مرکز همایشهای کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برپا شد

http://docsusan.blogsome.com/wp-admin/images/KoreanBook.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حامد یاری گفت: در این نمایشگاه حدود 3 هزار جلد کتاب به ارزش بالغ بر 600 میلیون ریال به نمایش در آمده است.

مشاور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به تنوع موضوعی کتاب‌های این مجموعه اشاره کرد و افزود: در این 3 هزار جلد، کتابهایی با موضوعات مختلف همچون ادبیات، هنر، تاریخ ، اقتصاد و سیاست کره‌ای وجود دارد.
حامد یاری با اشاره به وجود حدود 400 کتاب مختص کودکان در این مجموعه گقت: به زودی و پس از انجام مراحل ساماندهی، این کتاب‌ها به منظور استفاده نویسندگان، مترجمین و تصویرگران کتاب کودک در بخش کتابخانه کودکان کتابخانه ملی قرار خواهد گرفت.
مدیر کل امور بین‌الملل کتابخانه ملی همچنین از وجود کتاب‌هایی به زبان انگلیسی، فارسی و عربی در این مجموعه خبر داد و افزود: کتاب‌ها و لوح‌های فشرده آموزش زبان کره‌ای نیز در این مجموعه وجود دارد.
وی با اشاره به سفر مشاور فرهنگی رئیس جمهور در اسفند ماه سال گذشته به کره جنوبی و امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه میان کتابخانه‌های ملی کشورمان و کره جنوبی گفت: بر اساس رایزنی های انجام شده میان اداره کل امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی و طرف کره‌ای قرار است اتاق ایران در کتابخانه ملی کره و اتاق کره در کتابخانه ملی کشورمان برپا شود.

منبع : خبرگذاری فارس

تاریخ نشر خبر : 1389/07/13

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۸۹ ، ۰۹:۳۰
روح اله آذری

میخوایم آموزش زبان کره ای بزاریم هرکی موافقه نظر بده همراه با ایمیل(نوشتن ایمیل الزامی است برای ارسال پیام های ضروری)

HANGUL LANGUAGE LEARN

The image “http://www.hwarang-yangban.com/Fotos/Hankumdo/hankum1.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

http://www.fahnenversand.de/shop/images/artikel/1188.jpg

آماده دریافت آرا(نظرات) هستیم...
۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۸۹ ، ۰۸:۴۲
روح اله آذری

نیروی دریایی آمریکا و کره جنوبی ظرف چند روز آینده یک مانور ضد زیردریایی برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این مانور که دومین مانور مشترک ظرف دو ماه اخیر است، حداقل 9 کشتی بعلاوه یک هواپیمای شناسایی شرکت خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است:‌ این مانور مشترک با هدف ارسال پیامی آشکار به کره شمالی و در عین حال بهبود توانایی‌های جنگ افزاری ضد زیر دریایی انجام خواهد شد.

این مانور مشترک آمریکا و کره جنوبی چند ماه پس از حمله به یک کشتی کره جنوبی صورت می‌گیرد.

کره جنوبی،‌ آمریکا و چند کشور دیگر اعلام کردند که اژدر شلیک شده از یک زیردریایی کره شمالی باعث غرق شدن یکی از کشتی‌های جنگی کره جنوبی در ماه مارس و کشته شدن 46 تن در این کشتی شد، اما پیونگ یانگ هر گونه ایفای نقش در این حادثه را رد کرده است.

سئول پیشتر طرح‌های خود را برای برگزاری مانورهای دریایی،‌ چه به تنهایی و چه با همکاری واشنگتن،‌ با هدف ارسال پیامی جدی به پیونگ یانگ اعلام کرده بود.

روزنامه رودونگ سینمون، ارگان حزب حاکم کره جنوبی نیز اخیرا در گزارشی نوشت: شرایط جدی که در آن جنگی تمام عیار در آن انجام شود، اکنون در شبه جزیره کره قریب الوقوع است.

مانور مشترک میان آمریکا و کره جنوبی از دوشنبه آینده تا جمعه در دریای زرد برگزار خواهد شد. در این مانور همچنین یک ناو هواپیمابر آمریکا حضور خواهد داشت.

منبع : خبرگذاری ایسنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۵:۲۴
روح اله آذری

وزارت اقتصاد کره‌ی‌جنوبی خبر داد:
موافقت بانک مرکزی ایران با افتتاح دو حساب جدید در این کشور

The image “http://64.130.220.65/Thumbnails/pics/1386/11/Economy/wh120-4.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

بانک مرکزی ایران پذیرفته تا دو حساب به واحد وون، پول کره‌ جنوبی در دو بانک این کشور افتتاح کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزارت اقتصاد کره جنوبی با اعلام خبر فوق گفته که این کار به منظور جلوگیری از آسیب دیدن روابط تجاری میان ایران و کره جنوبی ناشی از تحریم‌های بین‌المللی انجام می‌شود.

وزارت اقتصاد کره جنوبی هم‌چنین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که بانک مرکزی ایران در بانک‌های بانک صنعتی کره و ووری بانک تا قبل از پایان ماه جاری میلادی حساب‌های خود را افتتاح می‌کند.

هم‌چنین صادرکنندگان و واردکنندگان دو کشور نیز از طریق این حساب‌ها و با واحد پول کره‌جنوبی یعنی وون کار خواهند کرد تا تحریم‌ها روی فعالیت‌های اقتصادی آن‌ها تاثیری نگذارد؛ در واقع از این پس قرار است فعالان اقتصادی دو کشور معاملات خود را از طریق این دو بانک انجام دهند.

تجارت با ایران کم‌تر از 1.5 درصد از حجم کل تجارت کره را شامل می‌شود، اما ایران در عین حال یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان نفت خام کره است.

به گزارش رویترز، حجم تجارت میان ایران و کره در سال گذشته به حدود 10 میلیارد دلار رسی

منبع : خبرگذاری ایسنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۵:۱۹
روح اله آذری