کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

http://u.goal.com/107000/107094_hp.jpg

 اگرچه تیم سئونگنام کره جنوبی با شکست نزدیک 4 بر 3 در بازی رفت از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، برای بازی برگشت در خانه ترس کمتری از رقیب عرب خود داشت اما دیدار با الشباب را با احتیاط آغاز کرد و رفته رفته با فشار تماشاگران خود و اعتماد به نفس بازیکنانش در یک سوم میانی و یک سوم دفاعی تیم عربستان حاضر شد که نتیجه آن گل دقیقه 31 توسط "چو" بود.


به گزارش ایسنا ،الشباب عربستان با وجود شکست یک بر صفر، با شیوه احتیاط آمیز نیمه دوم را آغاز کرد و تا دقیقه 75 با این شیوه بازی کرد.

تعویض بازیکنان الشباب در 15 دقیقه پایانی این جرات را به تیم عربستانی داد تا به دروازه تیم سئونگنام نزدیک شود که حاصل آن 5 کرنر و شوت سرکش کاماچو بازیکن این تیم بود.

تا قبل از این دقایق تک به تک شدن مهاجم سئونگنام در دقیقه 71 می‌توانست خیال زردپوشان کره‌ای را راحت کند اما او با بی‌دقتی به جای تور دروازه، پاهای گلر سیاه‌پوش الشباب را هدف قرار داد. این دیدار هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شد با خشونت بیشتری همراه می‌شد.

اما در نهایت کره ای‌ ها مسابقه را یک بر صفر به سود پایان دادند تا در مجموع 4 بر 4 و به لطف گل زده در خانه حریف به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.

http://cdn.watchlivefootball.tv/wordpress/wp-content/uploads/south-korea_seongnam-ilhwa-chunma.png

گزارشگر الجزیره اسپورت با ابراز تعجب از روش احتیاط ‌آمیز تیم الشباب، تاکتیک اتخاذ شده از سوی مربی این تیم را مورد انتقاد قرار داد و گفت: تیم کره‌ای قابلیت باختن و یا دریافت گل در زمین خود را داشت.


تلویزیون عربستان نیز اعلام کرد آنچه در این دیدار مشاهده شد این بود که الشباب از همه ظرفیت‌های خود برای راه‌یابی به فینال استفاده نکرد و با وجود جشنواره گل در ریاض که سه گل هم دریافت نمود، در مجموع بازی را به نماینده کره جنوبی واگذار کرد.

داور اماراتی این دیدار در نیمه دوم 5 دقیقه وقت اضافه گرفت که ظاهرا به دلیل تعویض‌های پایانی این دیدار بود.

تلویزیون الجزیره اسپورت اعلام کرد به صورت ویژه دیدار ذوب آهن و الهلال عربستان را به صورت مستقیم با تفسیر 5 گزارشگر عرب پخش می‌نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۸
روح اله آذری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی