کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

۱۴ مطلب در آبان ۱۳۸۹ ثبت شده است

پس از پایان دومین روز رقابت‌های تکواندو، ایران جای خود در صدر جدول را به کره جنوبی داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از گوانگ‌جو، در پایان دومین روز رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو تیم ایران با کسب دو مدال و چهار برنز در مجموع مردان و زنان در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ایران دو مدال طلا و یک برنز در بخش مردان و سه مدال برنز در بخش زنان کسب کرده است. ایران در پایان اولین روز صدرنشین جدول بود.

در پایان دومین روز از رقابت‌ها کره جنوبی با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز،‌ به خاطر مرغوبیت مدال در صدر جدول قرار گرفت. تیم چین با یک طلا، دو نقره و دو برنز در مکان سوم قرار دارد.

رقابت‌های تکواندو فردا (جمعه) به پایان می‌رسد.

تاریخ نشر : پنجشنبه 27 ابانماه 13889

منبع : خبرگذاری ایسنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۸۹ ، ۰۹:۳۱
روح اله آذری
تیم های کره جنوبی و ازبکستان با برتری مقابل چین و قطر به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی صعود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی عصر امروز دوشنبه دو دیدار برگزارشد که طی آن کره جنوبی سه بر صفر از سد چین میزبان مسابقات گذشت و ازبکستان در وقت های اضافه مقابل قطر به پیروزی رسید.

تیم کره جنوبی در دیداری که قضاوت آن را سعید مظفری زاده با کمک مرتضی کریمی و کمک داور عمانی برعهده داشتند موفق شد با گلهای "کیم" در دقیقه 20، "پارک" در دقیقه 50 و "چو" در دقیقه 58 مقابل چین که از حمایت 40 هزار تماشاگر نیز بهره بود به پیروزی دست یابد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

در دیگر دیدار این مرحله تیم های قطر و ازبکستان به قضاوت "بن ویلیامز" از استرالیا به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند اما ازبکستان در دقیقه 108 وقت های اضافه توسط "ناگیف" به گل برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به این ترتیب در 4 دیدار برگزار شده مرحله یک هشتم نهایی تیم های عمان ، ایران ، کره جنوبی و ازبکستان به مرحله یک چهارم نهایی بازیهای آسیایی راه یافتند که دیدارهای خود را روز پنج شنبه برگزار خواهند کرد. در این مرحله ایران با عمان و کره جنوبی با ازبکستان مسابقه می دهد. 

4 دیدار دیگر مرحله یک هشتم نهایی فردا سه شنبه برگزار خواهد شد که برنامه این مسابقات به این شرح است :
سه شنبه 25 آبان :
تایلند - ترکمنستان
امارات - کویت
کره شمالی - ویتنام
ژاپن - هند

مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی گوانگجو از 16 آبان آغاز شده و تا 4 آذر ماه ادامه خواهد داشت .

تاریخ نشر : دوشنبه 24 آبان ماه 1389

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۸۹ ، ۱۷:۰۱
روح اله آذری
تهران IranSport.Net - تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل سئونگنام کره جنوبی با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا حسرت تیم های ایرانی در آسیا برای کسب جام 18 ساله شود. تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و سئونگنام کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود سئونگنام به اتمام رسید. ساشا اوگونوفسکی کاپیتان تیم سئونگنام( 29)، چو بیونگوک(53) و کیم چوا هو(83) برای سئونگنام گلزنی کردند و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 67 گل ذوب آهن را به ثمر رساند.
نیشیمورای ژاپنی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که به حسین ماهینی، محمد علی احمدی و سینا عشوری از ذوب آهن و جوچا اول از سئونگنام کارت زرد نشان داد.
نماینده کشورمان در حالی فینال لیگ قهرمانان را آغاز کرد که در چند دقیقه ابتدایی، بازی را در کنترل خود داشت و خط دفاع تیم سئونگنام را در همان دقایق ابتدایی با سرعت بالای محمدرضا خلعتبری و تکنیک ایگورکاسترو محک جدی خورد. البته تیم سئونگنام نیز در چند صحنه از سمت راست ، دفاع ذوب آهن که نفوذ پذیر نشان می داد صاحب موقعیت هایی شد که از دست رفت.
با وجود برتری ذوب آهن در دقایق ابتدایی مسابقه، سئونگنام بر خلاف جریان بازی با یک پرتاب اوت و اشتباه سید محمد حسینی توسط ساشا اگونونوفسکی گل اول مسابقه را به ثمر رساند تا ذوب آهن نبض بازی را از دست بدهد.
مهمترین موقعیت ذوب آهن در نیمه اول در دقیقه 45 توسط سید محمد حسینی در مقابل دروازه تیم سئونگنام از دست رفت تا تلاش شاگردان ابراهیم زاده برای به تساوی کشاندن بازی در نیمه اول بی نتیجه بماند.
نیمه دوم این مسابقه تحت تاثیر درخشش شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن قرار گرفت. به رغم این که ذوب آهن از حریف خود عقب بود اما فشار تیم سئونگنام با دو فرصت مولینا، در دقایق 50 و 52 خودنمایی کرد که با عکس العمل دروازه بان ذوب آهن این موقعیت ها هدر رفت.
با این حال عزم بازیکنان سئونگنام برای به ثمر رساندن گل های بیشتر در دقیقه 53 ثمر بخش بود و چوبیونگوک توانست برای دومین مرتبه دروازه ذوب آهن را باز کند.
پس از این گل ،‌منصور ابراهیم زاده که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت با تغییر برنامه های خیمه حملات تیمش را بر روی دروازه حریف برپا کرد. در مهمترین این موقعیت ها محمدرضا خلعتبری در دقایق 57 و 64 دو فرصت مسلم گلزنی را از دست داد.
با این حال تیم ذوب آهن در یک توپ برگشتی توسط خلتعبری در دقیقه 67 با یک ضربه سر اختلاف گل را به حداقل رساند.
بازیکنان ذوب آهن پس از گل اول حملات زیادی را برای به تساوی کشاندن مسابقه طراحی کرده و دفاع و دروازه حریف را به شدت آزار دادند اما از این فرصت ها بهره ای نبردند.
سرانجام کیم چواهو در دقیقه 83 آب سرد را بر پیکر تیم ذوب آهن ریخت و سومین گل تیمش را وارد دروازه ذوب آهن کرد تا طلسم ناکامی نمایندگان ایران در آسیا 18 ساله شود.

تاریخ نشر : شنبه 22 آبان ماه 1389

منبع : ایران اسپورت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۳:۱۳
روح اله آذری
رئیس جمهوری روسیه از سئول خواست در زمینه فناوری و توسعه اقتصادی با مسکو همکاری کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، "دیمیتری مدودف" رئیس جمهوری روسیه بر لزوم همکاریهای کشورش و کره جنوبی برای ایجاد توسعه و گسترش فناوریهای کلیدی تاکید کرد.

وی امروز چهارشنبه در دیدار با "لی میونگ باک" همتای کره ای خود در سئول گفت: این همکاری علاوه بر ارزآوری و ایجاد اشتغال برای ما از جهت مدرن سازی فناوری نیز حائز اهمیت است.
 
به گفته مدودف شرکتهای کره ای با داشتن تجربه های گرانبها می توانند در این زمینه و نیز گسترش همکاریهای بازرگانی با روسیه تعامل کنند. وی خاطرنشان کرد که دو کشور زمینه خوبی برای همکاری در بخشهای انرژی، تولید دارو، فناوری فضایی و علوم رایانه ای دارند.
 
گفتنی است میزان مبادلات تجاری دو کشور در فاصله زمانی 9 ماهه 2010 بالغ بر 12.4 میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال پیش 20 درصد رشد داشته است.

تاریخ نشر : چهارشنبه 19 آبان ماه 1389

منبع : خبرگزاری مهر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۸۹ ، ۱۵:۱۰
روح اله آذری

در فاصله 22 روز تا معرفی میزبانان جام جهانی 2018 و 2022 ، سپ بلاتر، رییس فیفا لب به تمجید از کره جنوبی گشود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کره جنوبی یکی از کشورهایی است که برای میزبانی جام جهانی 2022 نامزد شده است. این کشور باید برای گرفتن میزبانی جام جهانی 2022 با کشورهای استرالیا، قطر، ژاپن و آمریکا رقابت کند.

بلاتر در نشستی مشترک با لی میونگ باک رییس فدراسیون فوتبال کره جنوبی با تمجید از شرایط این کشور برای میزبانی جام جهانی 2022 گفت: می‌توانم با اطمینان بگویم تمام شرایط برای میزبانی کره جنوبی فراهم است. همه چیز خوب است و حتی یک مورد دردسرساز هم وجود ندارد.

بلاتر با اشاره به مشکلاتی که بین دولت‌های کره جنوبی و کره شمالی وجود دارد، گفت: فوتبال می‌تواند باعث پیشرفت شود. من از این مساله بسیار بسیار خوشحالم. این قدرت فوتبال را نشان می‌دهد. امیدوارم با این قدرت این مشکلات حل شود.

هان سونگ جو رییس کمیته میزبانی کره جنوبی هم در این باره گفت: فکر می‌کنم فرصت مناسبی است تا کره شمالی و کره جنوبی به هم نزدیک‌تر شوند. واقعیت این است که در حال حاضر کره شمالی در جهان منزوی است و فاصله‌ی زیادی بین کشور ما و کره شمالی وجود دارد. فوتبال می‌تواند صلح را به ارمغان بیاورد.

تاریخ نشر : چهارشنبه 19 آبان ماه 1389

منبع : خبرگزاری ایسنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۸۹ ، ۱۵:۰۷
روح اله آذری

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور آمریکا امروز در پایان دومین مرحله از سفر

آسیایی خود، اندونزی را به مقصد کره جنوبی ترک کرد.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "باراک اوباما " امروز در پایان سفر خود به اندونزی، جاکارتا را به مقصد سئول ترک کرد.
اوباما قرار است در سفر به کره جنوبی در نشست سران گروه 20 که در سئول برگزار خواهد شد، شرکت کند.
بنا بر این گزارش، هواپیمای حامل رئیس‌جمهور آمریکا ساعت 10:45 صبح امروز به وقت محلی اندونزی فرودگاه جاکارتا را ترک کرد و عازم کره جنوبی شد.
رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته در پایان سفر آسیایی خود به هند وارد اندونزی شد.
نشست گروه 20 قرار است پایان هفته جاری در سئول برگزار شود.
سفر رئیس‌جمهور آمریکا به اندونزی در حالی صورت گرفت که هزاران نفر از مردم اندونزی روز یکشنبه گذشته با تجمع مقابل سفارت آمریکا در جاکارتا اعتراض خود را نسبت به سفر اوباما به این کشور اعلام کردند و با سر دادن شعارهایی مبنی بر ناخرسندی مردم اندونزی از سفر رئیس جمهوری آمریکا به این کشور، خواستار خروج نظامیان آمریکایی از عراق و افغانستان و پایان یافتن حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی شدند.
این در حالیست که رئیس جمهور ایالات متحده در بدو ورود به دهلی‌نو نیز با تظاهرات اعتراض‌آمیز شمار کثیری از مردم هند به ‌ویژه مسلمانان این کشور مواجه شد.

اوباما برای ترغیب برخی کشورهای آسیایی درباره عقد قراردادهای تجاری با شرکت‎های آمریکایی با هدف خروج از بحران اقتصادی، شنبه گذشته (15 آبان) سفر 10 روزه خود به کشورهای آسیایی هند، اندونزی، کره‌جنوبی و ژاپن را آغاز کرد.

تاریخ نشر خبر : چهارشنبه 19 آبان ماه 1389

منبع : خبرگزاری فارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۸۹ ، ۱۵:۰۳
روح اله آذری
 

خبرگزاری فارس: منابع کره‌ای اعلام کردند با امضای قرارداد نهایی یک شرکت ایرانی شرکت دوو الکترونیک کره‌جنوبی را به قیمت 518 میلیون دلار خریداری کرد.


به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، منابع کره ای اعلام کردند قرارداد نهایی برای فروش شرکت دوو الکترونیک کره جنوبی به یک شرکت ایرانی امضاء شده است.
این قرارداد بین گروه صنعتی انتخاب از ایران و تامین کنندگان اعتبارات مالی شرکت دوو امضا شده است .
شرکت دوو سومین شرکت بزرگ الکترونیکی کره جنوبی محسوب می شود.
بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی آسیا پالس دوو الکترونیک که از سال 1999 میلادی برنامه کاهش بدهی های خود را آغاز کرده است شعبه ای از گروه صنعتی دوو به شمار می رود . تامین کنندگان اعتبارات مالی شرکت دوو الکترونیک بیش از 97.5 درصد سهام این شرکت را در برابر بدهی های آن در اختیار گرفته اند و اکنون قصد فروش آن را به ایران دارند .
از زمان برنده شدن گروه صنعتی انتخاب در مزایده فروش این شرکت در آوریل 2010 بانکهای کره ای در حال مذاکره با شرکت ایرانی بر سر قیمت بودند . بر اساس گزارشها قیمت سهام این شرکت 577.7 میلیارد وون معادل 518.7 میلیون دلار اعلام شده است که این رقم کمتر از قیمت 605 میلیارد وونی پیشنهادی از سوی دوو الکترونیک در آغاز مذاکرات بوده است .
یک مقام آگاه گفت این قرارداد در صورتی که شرکت انتخاب تا سه ماه آینده پول لازم را بپردازد نهایی خواهد شد . شرکت انتخاب قصد دارد با خریداری شرکت دوو سهم خود در بازار خاورمیانه و آفریقا تا سال 2013 را به بیش از 10 درصد افزایش دهد .

منبع:خبرگزاری فارس

تاریخ نشر : سه شنبه ۱۸ ابان ماه ۱۳۸۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۸۹ ، ۱۵:۲۶
روح اله آذری
تظاهرات هزاران نفری در کره‌جنوبی علیه نشست گروه 20

خبرگزاری فارس: دهها هزار نفر از فعالان سیاسی در پایتخت کره جنوبی در اعتراض به نشست 20 کشور صنعتی جهان که قرار است هفته جاری برگزار شود، تظاهرات گسترده‌ای برپا کردند.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، دهها هزار نفر از فعالان سیاسی سئول، امروز یکشنبه علیه نشست گروه 20 (G20)، که قرار است هفته جاری در سئول برگزار شود، تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند و صدها تن از این جمعیت عظیم، با مأ‌موران پلیس کره جنوبی که برای متفرق کردن جمعیت تظاهرات‌کنندگان از اسپری فلفل و دیگر اسپری‌ها استفاده می‌کردند، درگیر شدند.
بر اساس این گزارش، جمعیت تظاهرات کنندگان که شامل فعالان سیاسی حزب کارگر کره جنوبی بودند و تعداد آنها 20 هزار نفر اعلام شده است به همراه دیگر سازماندهنگان این تظاهرات به 40 هزار نفر افزایش پیدا کردند، در اعتراض به برگزاری نشست گروه 20، شعارهایی را سردادند و در خارج از شهرداری "سئول پلازا " که توسط هزاران پلیس ضدشورش محاصره شده بود، آوازهایی را در اعتراض به این نشست سر دادند.
رهبران معترضین فریاد می‌زدند: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که کشورهای گروه 20 درباره تمامی آینده جهان تصمیم‌گیری کنند.
خبرگزاری فرانسه ادامه داد که صدها تن از معترضین تلاش کردند تا در مقابل هشدارهای مأمورین پلیس به سمت مرکز شهر حرکت کنند و در مقابل سپرهای پلیس ضد شورش مقاومت کرده و به سمت مأمورین پلیس حرکت می‌کردند.
هزاران نفر دیگر نیز با به دست گرفتن شمع‌هایی در "سئول پلازا " تظاهرات برپا کردند و به نشست گروه 20 که قرار است 11 و 12 نوامبر (20 و 21 آبانماه) برگزار ‌شود اعتراض کردند که این تظاهرات بزرگترین حضور ملی مردم کره جنوبی در صحنه جهانی از زمان المپیک 1988 تاکنون را نشان می‌دهد.
برخی از فعالان سیاسی، جلیقه‌هایی را برتن کردند که بر روی آن نوشته شده بود: علیه G20 که در حقوق کارگران مانع ایجاد می‌کند و شغل‌های متزلزل به وجود می‌آورد. مخالف G20 که رفاه اجتماعی را قطع می‌کند و خدمات عمومی را تخریب می‌کند.
برخی دیگر شعار می‌دادند که نشست گروه 20 را متوقف کنید و از تمام مردم خواستند که علیه نئولیبرالیسم و جهانی شدن به پاخیزند و متعهد شدند که تا زمان افزایش دستمزد حداقل خود به اعتراضات ادامه می‌دهند تا مشکل بیکاری جوانان نیز رفع گردد.
این گزارش می‌افزاید که ‌تظاهرات کنندگان همچنین به توافقنامه تجارت آزاد که "باراک اوباما " رئیس‌جمهوری آمریکا تمایل دارد تا در نشست هفته آینده گروه 20 با کره جنوبی به امضا درآورد نیز اعتراض کردند.
بیش از 8 هزار مأمور پلیس در اطراف مرکز شهر نیز مستقر شده‌اند زیرا احتمالاً این تظاهرات به خشونت کشیده خواهد شد.

خبرگزاری فرانسه می‌افزاید که سئول در 11 و 12 نوامبر، میزبان رهبران 20 کشور صنعتی جهان که شامل اوباما می‌شوند، خواهد بود.

تاریخ نشر : یکشنبه 16 آبان ماه 1389

منبع : خبرگذاری فارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۸۹ ، ۱۲:۵۵
روح اله آذری

تظاهرات دهها هزار نفری علیه نشست سران گروه 20 در کره‌جنوبی


http://www.khabarfarsi.com/newsImages/logoImages/2009/2009-05/2009-05-31/185525=450203_orig.jpg


با توجه به هشدار سطح بالا‌ی پلیس کره جنوبی به خیابان‌های پایتخت در مواجهه با خشونت، دهها هزار فعال این کشور امروز (یکشنبه) علیه نشست سران گروه 20 که این هفته در سئول برگزار می‌شود، دست به اعتراض زدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمپین‌های کارگری و سایر فعالان در حالی در سئول شعار می‌دادند و شعر می‌خواندند که در محاصره هزاران پلیس ضد شورش قرار داشتند.

برپا کنندگان این تظاهرات شعار می‌دادند: ما به مبارزه خود در افزایش حقوق اندک و حل مساله بیکاری جوانان ادامه می‌دهیم. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که تنها 20 کشور برجسته درباره آینده جهان تصمیم بگیرند.

پلیس کره‌جنوبی اعلام کرد، حدود 20 هزار تن در این اعتراض شرکت کردند و این در حالی است که کنفدراسیون اتحادیه‌های تجاری، گروه اصلی حقوق کارگران شمار افراد شرکت کننده را 40 هزار تن تخمین زد.

برخی از افراد جلیقه‌های قرمز رنگ با شعار "علیه گروه 20 که مانع حقوق کارگران می‌شود و مشاغل بی‌ثبات ایجاد می‌کند" به تن داشتند. افرادی با توزیع اعلامیه‌هایی مردم را به قیام علیه نولیبرالیسم و جهانی شدن ترغیب می‌کردند.

سخنگوی پلیس سئول اظهار کرد: مسئولان برگزاری این اعتراض گفته‌اند آنها به رغم هشدارهای پلیس به سمت مرکز شهر خواهند رفت و انتظار می‌رود درگیری‌هایی به زودی رخ دهد.

وی افزود، بیش از 8000 نیروی پلیس در اطراف مرکز سئول مستقر شدند.

سئول میزبان رهبران جهان از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در نشست گروه 20 در 11 و 12 نوامبر خواهد بود و این برای کره جنوبی بزرگترین حضور در صحنه جهانی از زمان المپیک سال 1988 سئول محسوب می‌شود.

چو هیون اوه، رئیس پلیس کره جنوبی ماه گذشته اظهار کرد، پلیس برای مقابله با تظاهر کنندگان در اطراف محل برگزاری نشست سطح هشدار بالا اعلام خواهد کرد.

پلیس هماکنون تدابیر شدید امنیتی برقرار کرده است و یگان ویژه‌ای برای حفاظت از رهبران گروه 20 تشکیل دادند و اطراف محل برگزاری نشست را به ارتفاع 2 متر با حفاظ امنیتی محصور کرده‌اند.

این ماه قانون ویژه‌ای تصویب شد که طبق آن پلیس اختیارات بیشتری در سرکوب تظاهرات‌های خیابانی بدست آورد و به ارتش اجازه حضور در مکان‌های عمومی داده شد.

تاریخ نشر : یکشنبه 16 آبان ماه 1389

منبع : خبرگذاری ایسنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۸۹ ، ۱۶:۳۳
روح اله آذری
تهران- پایگاه اینترنتی رادیو آمریکا امروز (پنج شنبه) گزارش کرد که دولت کره جنوبی اعزام یکصد سرباز به امارات متحده عربی را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، پایگاه اینترنتی رادیو آمریکا گفت که این اقدام کره جنوبی با هدف حفاظت از اموال و کارکنان شرکت‌هایی که قرار است در امارات متحده عربی نیروگاه‌های هسته‌ای احداث کنند، صورت می گیرد.

اواخر سال گذشته میلادی (‪ (۲۰۰۹‬یک کنسرسیوم بین‌المللی ، به رهبری کره جنوبی برنده مناقصه ‪ ۲۰‬میلیارد دلاری برای ساخت چهار راکتور هسته‌ای در امارات متحده عربی شد.

دیروز (چهارشنبه) مقامات وزارت امور خارجه کره جنوبی با نمایندگان پارلمان آن کشور درباره این پیشنهاد گفت و گو و تبادل نظر کردند.

لازم به ذکر است که اعزام سرباز به خارج از کشور کره جنوبی مستلزم تصویب پارلمان است.

رایو آمریکا به نقل از سخنگوی وزارت امور خارجه کره جنوبی گفت که سربازانی که اعزام خواهند شد در کار آموزش نیروهای امارات متحده عربی و انجام مانورهای مشترک نیز کمک خواهند کرد.

تاریخ نشر خبر: 13 ابان 1389

منبع : خبرگزاری ایرنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۸۹ ، ۱۷:۵۹
روح اله آذری