کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب‌های اهدا شده توسط کتابخانه ملی کره جنوبی به کتابخانه ملی، در محل مرکز همایشهای کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برپا شد

http://docsusan.blogsome.com/wp-admin/images/KoreanBook.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حامد یاری گفت: در این نمایشگاه حدود 3 هزار جلد کتاب به ارزش بالغ بر 600 میلیون ریال به نمایش در آمده است.

مشاور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به تنوع موضوعی کتاب‌های این مجموعه اشاره کرد و افزود: در این 3 هزار جلد، کتابهایی با موضوعات مختلف همچون ادبیات، هنر، تاریخ ، اقتصاد و سیاست کره‌ای وجود دارد.
حامد یاری با اشاره به وجود حدود 400 کتاب مختص کودکان در این مجموعه گقت: به زودی و پس از انجام مراحل ساماندهی، این کتاب‌ها به منظور استفاده نویسندگان، مترجمین و تصویرگران کتاب کودک در بخش کتابخانه کودکان کتابخانه ملی قرار خواهد گرفت.
مدیر کل امور بین‌الملل کتابخانه ملی همچنین از وجود کتاب‌هایی به زبان انگلیسی، فارسی و عربی در این مجموعه خبر داد و افزود: کتاب‌ها و لوح‌های فشرده آموزش زبان کره‌ای نیز در این مجموعه وجود دارد.
وی با اشاره به سفر مشاور فرهنگی رئیس جمهور در اسفند ماه سال گذشته به کره جنوبی و امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه میان کتابخانه‌های ملی کشورمان و کره جنوبی گفت: بر اساس رایزنی های انجام شده میان اداره کل امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی و طرف کره‌ای قرار است اتاق ایران در کتابخانه ملی کره و اتاق کره در کتابخانه ملی کشورمان برپا شود.

منبع : خبرگذاری فارس

تاریخ نشر خبر : 1389/07/13

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۱۵
روح اله آذری

نظرات  (۱)

سلام منم لینکت کردم. مرسی از لطفت.
آیدیمو واست گذاشتم اما من ساعتای خاصی بالا نمیام واسه همین نمیدونم چه ساعتی رو بهت بگم.
بازم بیا وبم خوشحال میشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی