کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

تهران - تیم هندبال جوانان کره جنوبی با کسب دومین پیروزی خود در برابر ژاپن در صدر گروه دوم مسابقات هندبال جوانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، تیم‌های کره جنوبی و ژاپن عصر امروز در چهارمین روز از دوازدهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم کره جنوبی درشرایطی این دیدار را با نتیجه ‪ ۲۹‬بر ‪ ۲۶‬به سود خود به پایان برد که در نیمه نخست نیز بر حریف خود (با نتیجه ‪ ۱۵‬بر ‪ (۱۲‬برتری داشت.

در نخستین بازی این روز تیم هندبال جوانان قطر مقابل تیم هندبال سوریه تن به تساوی ‪ ۲۸‬بر ‪ ۲۸‬داد تا کره جنوبی به تنهایی در صدرجدول گروه دوم قرار بگیرد.

ژاپنی‌ها که در بازی سوم خود روز چهارشنبه در برابر سوریه قرار خواهند گرفت با قبول دومین شکست پیاپی، امید خود برای صعود به دور دوم را از دست دادند.

فردا سه شنبه یک دیدار از گروه نخست میان تیم‌های جوانان ایران و بحرین برگزار می‌شود تا با مشخص شدن دو تیم صعودکننده به دور دوم تکلیف این گروه مشخص شود.

با توجه به پیروزی پر گل جوانان کشورمان مقابل امارات متحده عربی در نخستین دیدار و باخت بحرینی‌ها مقابل این تیم، صعود ملی پوشان کشورمان به عنوان تیم نخست گروه اول به دور بعدی دور از انتظار نیست.

چهارشنبه هفته جاری، چهار تیم برتر دوازدهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا مشخص می‌شوند، این رقابت‌ها از یکم تا دهم مرداد ماه سال جاری در تالار هندبال تهران برگزار می‌شود.

سه تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را کسب می‌کنند.

منبع : خبرگذاری ایرنا

تاریخ نشر خبر : ۴/۵/۱۳۸۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۰۴
روح اله آذری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی