کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

مهاجرت به کره جنوبی

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۰۹:۲۶ ق.ظ
دوست عزیزی  با نام رومینا سوالاتی را پرسیدند.

دوست عزیز سلام
من هم چند سوال از شما دارم که ممنون میشم اگه جوابمو بدید:
1-چگونه میتوان به کره مهاجرت دائم کرد و در آن کار کرد؟(خود شما چگونه فکر میکنید)
سوال آسان و جوابش سخته   خوبه اول بپرسید چگونه میشه به کره اومد.

۱- نیاز به ویزا دارین(باید دعوت نامه و ساپورت رسمی به تایید محضر کره جنوبی رسیده باشد)داشته باشید. تا شما را به سفارت کره در ایران راه بدند.

۲-به شما فقط یک ماه ویزا میدن و اگر زرنگ باشید میتونید با  پشتیبانی کسی که شما رادعوت کرده ۱ ماه تمدید کنید.   مهاجرت و کار را بزارین برای بعد.

2- با چه رشته تحصیلی و در چه سطحی(دیپلم.لیسانس.فوق لیسانس)میتوان به راحتی در کره کاری خوب و با در آمد متوسط به بالا پیدا کرد؟اگر بتوانید قانونی  اجازه کار بگیرید که الان برای ایرانیها تقریبا محاله  کار هم پیدا میشه و تنها  رشته تحصیلی زیاد مهم نیست. مهارت در کار + مدرک تحصیلی همان رشته و دانستن زبان کره ای پشتیبان اصلی شماست. کمترین حقوق 1میلیون وون  است. و معمولا بین یک و نیم میلیون وون تا  دو میلیون وون برای کارمند های معمولی است .


3- آیا مدرک های دانشگاه های ایران در آنجا ارزش دارد؟ بله  ابتدا باید از دانشگاهی که میخواهید ثبت نام کنید بپرسید.

4- هزینه ی مسکن و زندگی در کره جنوبی چگونه است؟ 2008.3.2هزینه زندگی در کره جنوبی  کمی بالا رفته.  باید ببینید چه امکاناتی دارید  مثل ماشین بیمه  آفیس و...در باره مسکن روی لینک  زیر کلیک کنید در باره  مسکن است.

 قبلا مطلب نوشتم زیاد تغییری نکرده است.

http://irankorea.blogfa.com/cat-14.aspx

-آیا یک ایرانی میتواند با یک کره ای ازدواج کند؟اگه پولدار باشه خوش تیپ باشه و حاضر بشه که تحت فرمان باشه چرا نه!! خوش به حالش هم میشه اگه کره ای بشه و پاسپورت کره ای بهش بدند همه جای دنیا میتونه بره.

طبق قانون ایران اگر ایرانی با غیر ایرانی ازدواج کنه  همسرش (زن)باید ملیتش را ایرانی کند تا ازدواجشان ثبت  ایران شود و به آنها زن و شوهر بگویند.و اگر شوهر(ایرانی) مسلمان باشد خانمش باید مسلمان شود در غیر اینصورت  ....

من ایرانیهایی میشناسم که ازدواج کرده اند و الان ساکن م مقیم کره هستند

منبع : وبلاگ ایران کره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۱۲
روح اله آذری

نظرات  (۱)

من خودم به کره خیلی علاقه دارم به نظرم یه کشوری معتدل هست از همه نظر سایسی اقتصادی و.... من الان 16 سالمه و دوست دارم بیام کره ( هنوز خیلی در مورد زندگی در اونجا فکر نکردم) ولی ارزو دارم روزی به این کشور بیام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی