کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

تهران - نماینده وزن ‪ ۶۰‬کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ‪ ۲۰۱۰‬بزرگسالان جهان در روسیه، مقابل کشتی گیر کره جنوبی تن به شکست داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، امید نوروزی بعدازظهر امروز/سه شنبه/ در دور سوم این مسابقه‌ها مقابل چانگ جی هیون قهرمان بازی‌های المپیک ‪۲۰۰۴‬ آتن از کره جنوبی قرار گرفت و متاسفانه نتوانست برابر این حریف به پیروزی دست یابد.

نوروزی این کشتی را در دو وقت متوالی و با نتیجه مشابه یک بر صفر به کشتی گیر کره جنوبی واگذار کرد تا برای حضور در ادامه رقابت ها، چشم به فینالیست شدن این کشتی گیر داشته باشد.

این کشتی گیر کره ای، مدال طلای بازی‌های المپیک ‪ ۲۰۰۴‬آتن و همچنین مدال برنز جهان در سال ‪ ۲۰۰۷‬در باکوی جمهوری آذربایجان را در کارنامه خود دارد که در صورت راهیابی این کشتی گیر به مرحله نهایی، امید نوروزی می‌تواند کار خود را برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد دنبال کند.

ضمن اینکه نوروزی در دور نخست این مسابقه‌ها به مصاف آیورولین لی سی یو از رومانی رفت و موفق شد در وقت نخست با نتیجه ‪ ۲‬بر صفر و در وقت دوم با حساب ‪ ۶‬بر صفر حریف خود را مغلوب کند.

نوروزی در دور دوم رقابت‌ها نیز به مصاف زائور کورماگمداف از روسیه رفت که توانست بر این حریف قدرتمند خود نیز غلبه کند.

رقابت‌های سه وزن دوم مسابقه‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال ‪ ۲۰۱۰‬بزرگسالان جهان در وزن‌های ‪ ۸۴ ،۶۰‬و ‪ ۱۲۰‬کیلوگرم، بعدازظهر امروز/سه شنبه/ در سالن بزرگ ‪ ۸‬هزار نفری المپیک شهر مسکو پایتخت روسیه آغاز شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۶
روح اله آذری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی